Кориснички сервис и достава
Курирска служба
Робу шаљемо сваког радног дана курирском службом Пост Еxпресс са којом имамо уговор, ценовник можете погледати испод на њиховом линку.
http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp
Обратите пажњу да се поврат документације и поврат откупа посебно наплаћује као додатна услуга на стандардни ценовник.
За све рекламације на поштарину потребно је обратити се брзој пошти.
Слање поруџбине
Поруџбине примљене до 13х, под условом да поручену робу имамо на стању, шаљу се исти дан, у супротном сутрадан.
Оштећења робе
Уколико дође до оштећења робе приликом слања, жалбе и рекламације се даље прослеђују курирској служби и шаље се захтев за рекламацију на шта се чека одговор неколико дана. У случају одбијене рекламације од стране курирске службе трошак сноси купац, осим у ретким случајевима када се утврди да је дошло до оштећења услед неадекватног паковања и обезбеђења од стане наших запослених кад сву одговорност сносимо ми.
Приликом примопредаје робе уколико купац недвосмислено утврди да је роба оштећена или поломљена пакет не мора да прими или може одмах са куриром да начини записник о штети.
Уколико дође до оштећења или уништења пошиљке пошиљалац/прималац је дужан да у року од 24х пријави оштећење (упути рекламацију), а након тога у року од 7 дана је дужан да упути захтев за надокнаду штете. Ако је штета настала од стране запослених у Пост Еxпресс-у компанија у најкраћем могућем року (7 радних дана) врши надокнаду штете. Накнаду штете Пост Еxпресс врши за све вредносне и откупне пошиљке у висини означене вредности независно од узрока штете.
У случају било каквог спора надлежан је Суд у Новом Саду.